WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

wtorek, 10 marca 2015

KONKURS! na trzylecie Brulionu Malarskiego

Proszę Państwa, zastanawiałam się, jak uczcić tę rocznicę, i wpadłam na pomysł, by zrobić konkurs, w którym nagrodą jest - UWAGA - namalowany na życzenie Laureata obrazek - tematyka ze strony (neyman.pl) albo Panienka. Format 25 na 35 cm, termin realizacji powystawowy. Chyba, że ktoś chce Tygryska Wiosennego - wówczas przesyłka już jutro.

(Tygrysek - 2005 rok, wymiary 38 na 48 cm, ciekawostka - świeci w ultrafiolecie, jest oprawiony)




Czas na pytanie konkursowe - proszę powiedzieć (napisać) w komentarzu, co rzekł mój Tata, jako kilkulatek, na pytanie "Na czym polega sztuka życia?". Oczywiście odpowiedź znajduje się w Brulionie. Kto pierwszy, ten lepszy.

No to START!
(wieczorem premiera Black Musk - przypominam)

7 komentarzy:

  1. "Na umiejętności przewidywania" :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i sie spoznilam :( gratki Kameno, zazdraszczam ;;)

    OdpowiedzUsuń
  3. KAMENO!!!! Brawo! Gratuluję! Co za błyskawica z Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. chlip chlip....i sie spóźniłam:( chociaż i tak nie wiedziałam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. I cała zabawa trwała 9 min. :D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  6. 9 minut?????? ŁAŁ - nie wierzę - choć prawdę mówiąc byłam troszkę zdziwiona brakiem komentarzy :D chyba po prostu przypadkowo byłam we właściwym miejscu we właściwym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brulion jest jednym z najbardziej interesujących blogów, które czytam. Czytam niemal od początku. Tematyczny i niekoniecznie. Systematyczny. Pisany pięknym językiem. Rzecz oczywista - bogato ilustrowany. I zadumać się można, i pośmiać, i wzruszyć. Czasami się nie zgodzić ( słynne Czwartki). Nie sposób nie lubić autorki. Autorki, która szanuje czytelników, odpowiada na komentarze.
    Justynko! Z okazji jubileuszu - najlepsze życzenia i ucałowania. :)

    OdpowiedzUsuń