WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

piątek, 8 sierpnia 2014

Szał tworzenia i zapowiedź konkursu

Najpierw się pochwalę - na mój apel odpowiedziały kolejne osoby - i patrzcie, jak wyglądają moje obrazki we wnętrzu.
Żyrafa


...oraz Państwo Stettke



Tymczasem opanował mnie szał tworzenia. Wzbogaciłam tło Panienki Flamenco


Zaczęłam kolejnego Jesiennego Pieska


I, jako że miałam chrapkę na chociaż maleńki industrial... czy nie wygląda, jak tkanina? Jest zaledwie dwa razy większy, niż zdjęcia tutaj



(planuję na nim umieścić most kolejowy).

A kiedy już byłam zmęczona, poszłam z Guciem na jego pierwszy w życiu trening Jiu Jitsu Brazylijskiego (JJB). Nie ostatni!



Tak mój synek przybiegł do mnie po zajęciach


Czy mam dodawać, że wyraził chęć kontynuacji?

Pepa ma się znacznie lepiej


I na koniec WAŻNA INFORMACJA :
jutro nastąpi pięćsetny wpis w Brulionie i z tej okazji ogłoszę kolejny KONKURS - zgadywankę.

4 komentarze:

  1. Industrial przypomina mi takie połyskliwe poliestrowe materiały z lat 90 , szalenie jestem ciekawa jak będzie wyglądał z pociągiem .
    Świetny pomysł z ju jitsu - Gucio wyraźnie uszczęśliwiony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mostem! Nie wiem, czy zdobędę się na pociąg
      Wiedziałam, że na jakieś zajęcia sprawnościowe Go zapiszę - żeby miał poczucie siły, wcale nie musząc jej używać

      Usuń
  2. Haha, Gucio jaki zadowolony, podobnie i Pepa ;)

    OdpowiedzUsuń