WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

sobota, 30 sierpnia 2014

Molo w Sopocie - PREMIERA

Molo oddane!
A ja w doskonałym nastroju - odbiór nadzwyczaj przyjemny, w chwili, kiedy obraz zobaczyła zleceniodawczyni, usłyszałam przeciągłe "Ooooch!", a we mnie coś podskoczyło z radości.
Dla odświętnego nastroju proszę - piosenka


W stosunku do stanu z wczoraj - dodałam trochę światła, pojedyncze linie (nad horyzontem najbardziej istotne), punkciki.


Cieszę się, że - jak przy moich ulubionych obrazach - w tym znajduje się parę innych.
Np taki pejzaż :



Albo taki :


O zmierzchu kolory przygasają (ale najpierw piosenka)





A w pełnym słońcu wygląda tak (błękity są podbite) :


W ostatniej chwili przemalowałam dwie sylwetki, znajdujące się na molo - gdyż ów obraz ma być ślubnym prezentem


No i tak.
Trochę pusto w mieszkaniu bez Molo...

W najbliższym czasie wielki powrót Flamenco, piesek (ale nie jesienny), jakieś zwierzę nieustalone, panienka, i koniec mostu kolejowego.
Mam co robić.
Za to jutro - tylko rozrywka. Myślę, czy by nie zacząć na wystawę w Barcelonie duftartu do Gumy Balonowej Demeter. W postaci mega kiczu.
Szczegóły do ustalenia.
Jak zwykle, przed zaśnięciem - wtedy przychodzi do mnie najwięcej pomysłów.

11 komentarzy:

  1. Obraz jest ponadprzepiękny.
    Pamiętam, jak na początku pracy w TM w Gdyni, bardzo często grupą kolegów z roku bywaliśmy w Spatifie ostatnimi klientami.Personel przez pół godziny po teoretycznym zamknięciu mrugał uporczywie światłem na suficie co miało być delikatną aluzją, że nie jesteśmy już mile widziani. Braliśmy więc z bufetu wyprawkę w postaci flaszek z " Maskowską " i puszek z sokiem "Dodoni " i szliśmy na sam koniec molo i kontynuowali miły wieczór. Po jakimś czasie, nieco zmęczeni, kładliśmy się, tak na chwilkę, z bardzo praktycznymi bo o średnicy ok.13 cm, pustymi puszkami pod głowami..Po ok. 3-4 godz. budziliśmy się całkiem trzeżwi. Molo zawsze wydmuchiwało z nas alkohol..

    Wojtek (twój)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężu! Ujawniłeś się! Doskonale dopasowywaliście wymiary.
      Jak widać, molo ma działanie odtruwające - tajemnica uzdrowisk.
      Pozdrawiam Cię serdecznie - żona.

      Usuń
  2. To ja sie ujawniam! Molo wymiata. Wlasnie wrocilam z weekendu w gluszy. Zla bylam, bo nie mialam dobrego zasiegu internetu na wyjezdzie i na Brulionie ladowal mi sie sam tekst bez zdjec. Myslalam, ze mnie zezre ciekawosc ;-) Pozdrawia Katarzyna od zamowienia na konika :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak miło! Dobrze, że nie byłaś (zaproponuję tu przejście na Ty) zleceniodawczynią od Mola, bo to byłyby wręcz tortury. Sam tekst bez zdjęć, rety.
      Na Konika bardzo się cieszę, tym więcej, że Piesek Jesienny udał mi się bardzo bliski oryginałowi.
      Dziękuję za komentarz i pozdrawiam również - Ju

      Usuń
    2. I tak to była tortura! Co do przejścia na Ty - bardzo mi miło :-) Pozdrawiam, Kasia.

      Usuń
    3. O, to się cieszę, Kasiu! Jednak już zdążyłam się mailowo zarzec, że gdybyś uznała, że się pospieszyłam...
      Niepotrzebnie, jak widzę.
      Fajnie.

      Usuń
  3. Jest kojąco. Kolorystycznie dla mnie miód, cud, malina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie - osobiście - mogłoby być dwa razy ciemniej. Tym niemniej wybrana kolorystyka mi się również podoba. Dziękuję!

      Usuń
  4. Pięknie, bardzo impresjonistycznie :) I sowy poprzednie w lesie cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam napisać to samo. ;) No prawie, bo mnie Molo wygląda bardziej na postimpresjonistyczne. Albo coś pomiędzy: jak wspólne dzieło van Gogha i Sisleya czy cóś... Ogólnie bardzo nastrojowo i spokojnie. I jak zawsze u Ju: pogodnie. :)

      Usuń
    2. SISLEY'a! Mój mistrz - również zapachowy... Jedynka Eau za mną chodzi.
      Nastrojowość to - mam nadzieję - cecha moich obrazów, bez nastroju obraz może mi się podobać, ale go nie lubię.

      Usuń