WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

wtorek, 26 listopada 2013

Zapraszam na Łąkę - roboczo

Mam nadzieję, ze wkrótce zaproszę Państwa na premierę obrazów - zróżnicowanie postępuje.
Wkleję stan na dziś z wczesnego popołudnia


W kolejności:
Świt/Ranek
Ranek/Dzień
Dzień/Zachód
Co dojdzie?
Oczywiście pierwszy plan, szczegóły łąk i, na specjalne życzenie Zleceniodawczyni - pies w trawie.

Ja nie narzekam na brak zleceń  - tymczasem mój mąż (aktor/śpiewak - wiad. dla nowo odwiedzających), brał udział w castingu na Niedźwiedzia, który okazuje się Góralem.

Nagle mnie olśniło - i podzieliłam się z Wojtkiem nowym pomysłem :
"Mam! Będę wrzucać filmiki z Tobą na bloga. Np. na forum perfumowym już jesteś bardzo popularny, a przecież nigdy nic nie wiadomo - o zawodach tych ludzi"
W. spojrzał na mnie sceptycznie:
"Tak, tak, nigdy nic nie wiadomo - mogę się stać bardzo popularny np. wśród kominiarzy, a wtedy ho, ho!"

7 komentarzy:

  1. Jedno jest pewne: Trafił Ci się Mąż niebagatelny. Jego poczucie humoru, tudzież inteligencja.....
    Tak na marginesie: jestem pewna, że słuchałam Go co i raz, w czasach wiadomych, na zapleczu Bałtyku. Skrzypka na dachu ...... i nie tylko...
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafił się - rodzynek - i od razu Go wyłuskałam, z Sympatii.
      Jak powiem, że znasz Go ze sceny, bardzo się ucieszy. to znaczy, że znasz Go dłużej, niż ja...
      Wojtek ma pytanie - skąd wiesz, że to On? Nosi inne ode mnie nazwisko.

      Usuń
    2. Cygan... to Cygan:) Neymanom nic do tego:)

      Usuń
    3. Chm, dziwne, chm - powiedział na to Wojtek

      Usuń
  2. Choć raz powiem krótko - łąka jest genialna. Tak genialna, że opisy nie byłyby nawet potrzebne. To było krótko ;)
    Rejcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu muszę zaprotestować - Łąka dobrze się zapowiada, ale wiele jej jeszcze brakuje ( w tej chwili już brakuje mniej).
      Cieszę się, że się podoba. Szczególnie w ciemny listopad aż świeci letnim światłem.

      Usuń
  3. Jest pięknie , czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń