WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

poniedziałek, 25 listopada 2013

Nowa strona już działa!


Uwaga - proszę Państwa!
Proszę Państwa - uwaga!

Z przejęciem ogłaszam, że moja nowa strona neyman.pl już działa!

Dawna strona, do której miałam przekonanie, niestety została napisana w języku uniemożliwiającym edycję - czyli bez pomocy jej autora, nie mogłam wprowadzać nowych obrazów i nie powiem, od kiedy, bo mi wstyd. I zdjęcia się nie powiększały i jeszcze coś, ale nie zapamiętałam (chyba chodziło o pozycjonowanie).
Tak czy inaczej dzięki przyjaciółce, tajemniczej Pani S. i jej przenośnemu kopniakowi w mój tyłek, zmobilizowałam się do zmiany.

Teraz mogę normalnie wszystko - zamieszczać teksty, wprowadzać obrazki (bądź usuwać).
Co do wyglądu - był moim pomysłem. Pomyślałam, że skoro już mam "produkt" w postaci Brulionu, z którego czerpię satysfakcję i zadowolenie, dobrze byłoby ujednolicić szatę graficzną.
Pomysł wydaje mi się trafiony.

Tymczasem prace na Łąką postępują - wszystko fotografuję, ale dziś pokażę (co za niespodzianka!) Wuzetkę, która jest psem malarskim (i perfumowym - z uwagą wącha wszystkie naręczne miejsca, gdzie testuję perfumy) i towarzyszy mi podczas roboty.


Oraz fragmenty trzech Łąk na zachętę.


Będę bardzo wdzięczna za wszelkie uwagi dotyczące strony - czy się podoba, czy nie i w ogóle.

Na koniec wielkie podziękowania dla http://ekarnecka.vi4.pl/   - nasza współpraca rozpoczęła przesympatyczną znajomość.

No to - publikuję!


9 komentarzy:

  1. Wytłuścić czcionki, niech są bardziej wyraźne, acz nie przerysowane, to pewnie niełatwe, ale to pierwsze na co zwróciłabym uwagę - poza tym, koncept tła bardzo dobry. Mój ulubiony portret/profil. Z przyczyn wielu.
    Rejcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też myślałam, że pogrubić trzeba koniecznie.
      A Soir jest i moim ulubionym duftartem.

      Usuń
  2. aaaa link do stronki nie działa! ale to tylko kosmetyka pewnie.
    Rejcz.

    OdpowiedzUsuń
  3. alarm odwołany - okazuje się, że nie działa tylko u mnie. ;)
    Rejcz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ja bym chciała, żeby działało wszędzie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dokładnie. Upewnie się, mówimy o tym linku pod napisem MOJA STRONA ? Nie o tym z treści posta, bo ten mi działa. Ogólnie chyba jest wszystko wporzo u innych skoro tylko ja zgłosiłam.
    Tzn wiesz, stronę znam, ja Cię znajdę ;) mnie nie musi działąć, ważne, żeby działał wszystkim innym. :)
    Rejcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może coś z linkiem? ja mówię o tym w poście. Generalnie komputery to nie moja specjalność, o nie.

      Usuń
  6. Fajnie że tak samo kolorystycznie zrobiona - jest komplet strona z blogiem :) .Konkretnie , miło , nieprzeładowanie i życzliwie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - aż by się chciało mieć coś trzeciego - też z takim tłem. Dziękuję!

      Usuń