WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

niedziela, 4 sierpnia 2013

Spragnieni Piękna

No wiec przyznaję się, nie byłam dziś w MSN, żeby zrobić obchód z ichnim przewodnikiem.
Po pierwsze (jak napisałam w poprzednim poście) miałam dość tego miejsca.
Po drugie - obawiałam się, że w stanie wzburzenia niewiele się dowiem.
Po trzecie - miałam ważne sprawy - złapałam 4(!) nowe zlecenia na cito oraz wymyśliłam dwa następne obrazy w stylu duftartu nowoczesnego.

Poprawię się. Za tydzień. Przepraszam.

Oraz, w ramach dbania o swoją higienę psychiczną - czyli wywalenie z wyobraźni szkodliwych kadrów, przejrzalam sobie zdjęcia z wakacji - była to wczesna jesień 2011 roku.
I tak sobie pomyślałam, że Szanownym Czytelnikom nie zaszkodzi trochę fotografii z pięknych miejsc.
Bez żadnych ukrytych znaczeń.
I mojego autorstwa.




I jezioro.










Powiew jesiennego chłodu






I na koniec super kicz.



I w taki dla odmiany miły i niekontrowersyjny sposób życzę Dobrej Nocy.

11 komentarzy:

  1. Dzięki , Ju :* naprawdę to okład na duszę i oczy po MSW . Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jeszcze o kiczu ;) znasz taki obraz Mehhofera "Wisła pod Niepołomicami" ? To dopiero może być uznane za superkicz - a to po prostu Matka-Natura tak wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie. Osoby w moim otoczeniu często mówią przy okazji takich pięknych widoków "Namaluj to!".
      Zawsze odpowiadam "Po co? Skoro mogę zrobić zdjęcie?"

      Usuń
  3. Doskonale pamiętam te zdjęcia... Te z mgłą nadal uważam za mistrzowskie, podobnie jak zdjęcie kościoła, które za twoją zgodą znalazło się na moim dysku ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję, tak, to już 2 lata...i raczej ciężko będzie wyjechać w tym roku.
    Te zdjęcia niejeden raz mnie ratowały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne :) Ależ ten czas leci...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja coraz bardziej pragnę powtórki z tamtych wakacji...

      Usuń
    2. Doskonale rozumiem, o co Ci chodzi :) Ja chciałbym powtórki z lata 2009, od tego czasu jest z roku na rok tylko coraz to gorzej...

      Usuń
  6. Gutosław na zydelku - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń