WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

wtorek, 14 marca 2017

Moje ulubione złote myśli

Pod wpływem konkursu wysunęła mi się szufladka ze złotymi myślami, a niektóre są na pewno warte upublicznienia, więc oto parę zdań, którymi kieruję się w życiu.

Można dać sobie narobić na głowę, ale nie można dać przyklepać. (szefowa mojej Mamy, z Instytutu Wzornictwa Przemysłowego)

Niech się wstydzi ten, kto widzi (Ania K., zwana Kozunią, moja najlepsza przyjaciółka z podstawówki)


Cale życie strawiłem na martwieniu się złymi rzeczami, które nigdy nie nadeszły (Wolter)


Nie pękaj! (to taki kopniak przed wyjściem na scenę, proste, ale działa!)

Kiedy umrzesz, będzie to problemem tylko dla innych (w sensie - więc nie ma się co przejmować)


Nie tłumacz się, tłumaczą się winni (mój były mąż)

Nie będziesz musiał pracować, jeśli będziesz robił to, co kochasz (stare chińskie przysłowie)



Nie mów o sobie zle, inni zrobią to za ciebie.

Uroda przemija, klasa i styl są niezależne od wieku


Tymczasem konkurs nabiera barw.
Zachęcam do udziału! (patrz - poprzedni wpis)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz