WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

sobota, 11 marca 2017

Ktoś Kogo Lubię - oczy i włosy

Więc chodzi o to, że jutro jest piąta rocznica powstania Brulionu i z tej okazji nastąpi Specjalny Wpis Rocznicowy. Powinien być konkurs, piszę "powinien", bo mam zaproszenie do następnej aukcji z dedlajnem na 23go marca i propozycję od kolejnej galerii - tym razem nie na aukcję, tylko wzięcie moich obrazów.
Zaczyna się. Tak.

Tymczasem, z racji tego, że jestem zawziętym koziorożcem, nie mogę odpuścić portretu, któremu na przekór dałam tytuł Ktoś, kogo lubię. Ale szczerze tego obrazu nienawidzę. Bo nie mogę skończyć, a nie zamierzam przerywać pracy w momencie pt. "boję się, żeby nie zniszczyć".

Dziś tylko fragmenty, bo całość... będzie pózniej.*


Więc "Ktoś, kogo lubię pomimo wszystko" się dobrze zapowiada. Wciąż cholera jasna się zapowiada!


Włosy przynajmniej mi się podobają.


Troszeczkę mnie to pociesza.
Włosy! Zauważcie, jak często mówi się "Co prawda brzydka z niej kobieta, ale ma piękne włosy"...

No dobra, pora przejść do weselszego tematu - a mianowicie zdecydowałam się zmienić formułę bloga, może raczej wzbogacić. Poza wpisami na temat obrazów pojawią się tematy popularne, rankingi, bo zamierzam tu sobie odpoczywać i dobrze się bawić.
Jednego nie będzie nigdy - polityki.

Do jutra - a ja myślę nad nagrodą.

*nie mam chwilowo literki, którą muszę zapisać fonetycznie : ZI

8 komentarzy:

  1. Ja bym brała i w takim zapowiadajacym sie stanie... Mam wielką nadzieję że żadnen chochlik się nie podkusi żeby domalować jej wąsy czy jakąś zieloną muchę bo jest przewspaniała i to melancholijne przeszywające spojrzenie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo Polu, jak Ty mnie dobrze znasz... Nie, będę teraz raczej pracować nad tym, żeby wszystko razem "zagrało" - pod względem światłocienia głównie.

      Usuń
  2. Człowiek jak żywy! I te migdałowe oczy. Piękność i prawdziwe emocje.

    Cieszy mnie bardzo, że będzie więcej tematów na blogu. :).

    Rejcz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się cieszę! Najbardziej z dziesięciopunktowego Rankingu Tygodnia, który mam zamiar pisać z doskoku przez 7 dni. Jak wpadnie coś NAJ w danej kategorii.

      Usuń
    2. Dobre to. Intrygowało mnie czego będą rankingi, myślałam perfumy i ...? Nie no brzmi bardzo budująco. :).

      Rejcz.

      Usuń
    3. Rankingi - na razie mam takie punkty : odkrycie muzyczne tygodnia, najsmaczniejsza potrawa, największy bulwers (jeśli jest), film tygodnia... itd

      Usuń
  3. Ja tęsknię za Krytycznymi Czwartkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również! Mam na oku parę przykładów - pozytywnych, co mnie bardzo cieszy. Nie znikną.

      Usuń