WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

czwartek, 18 kwietnia 2019

Obrazy na Pokaz - podsumowanie

Dziś zapraszam do obejrzenia w jednym odcinku obrazów na pokaz. Sztuk 10.

Siostra



Dom ze Światełkiem(Petroleum Histoires de Parfums)





Skarb (Skarb Humięcki & Graef)



Zjawa (Ad_rett Nomenclature)



Bloki (Eau De Merveilles Hermes)



Oczekiwanie (L'Orpheline Lutens)



Obiekt (Hummingbird Zoologist)



Wartownik (NeyOne - mój zapach)



Metal Hurlant (Metal Hurlant Parfumerie Generale)



Skrzypłocz (Skrzypłocz Mo61)


Pamiętacie bary mleczne, a w nich jadłospis - tablicę z plastiku z rowkami, do których wsadzało się literki? W niektórych barach (Barbakan, Bambino) jeszcze są. To przez nie polubiłam skróty. Kisz kap, kot miel, kurcz piecz itd - i dlatego Obr na Pok.

Na koniec jeszcze przypomnę, że chociaż obrazy funkcjonują samodzielnie, sensem mojej autorskiej ekspozycji jest pokazać prace w towarzystwie zapachów, w których malowałam konkretne akryle.
Wszystkie mają rozmiar 70 na 50 cm, a ja się teraz (tzn teraz idę spać) biorę za DUŻE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz