WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

niedziela, 16 czerwca 2013

Niekomercyjna Komercja

Szanowni Państwo,

przepraszam, że piszę teraz rzadziej, ale jako osoba jednokanałowa nie jestem niestety w stanie jednocześnie być pochłonięta nową koncepcją (nazwa w tytule) i zdawać z tego relację.
Za to gadam jak najęta, przy Mamie tylko się pilnuję, bo biedna gotowa się przestraszyć (jak zawsze, kiedy daję się ponieść twórczemu wrzeniu).
Obiecuję, że kiedy tylko "projekt" zacznie mieć ręce i nogi, nie omieszkam go tu przedstawić.
Z drugiej strony, istnieje wiele niepewnych punktów - od podcinania gałęzi, na której się siedzi, począwszy.

W każdym razie mam zamiar wykonać parę prac "nowoczesnych", ale potraktować tę przemianę całościowo (jakbym nie miała znanego Państwu dorobku i w ogóle mnie innej nie było).

Postacią mnie inspirującą jest Ziggy Stardust, o którym więcej w następnym odcinku.

I apel - jeśli ktoś miałby pomysł na nazwę "obrazów zapachowych" (może być w obcym języku) - będę bardzo wdzięczna za propozycję.

Jutro poniedziałek, więc przypuszczam, że jak w każdy pierwszy dzień tygodnia, ruszę do działania.
Bo dykty już kupione!

Na koniec - coś z repertuaru, którego będę słuchać realizując INFORMELE.


"Aha, właśnie - nie umiem wklejać muzyczki z YT w taki sposób, żeby był obrazek z trójkącikiem.
Ktoś wie?" - chyba właśnie się udało. Nie wiem, czy mogę to powtórzyć... Zaufam intuicji.
W szerszym znaczeniu również.

7 komentarzy:

  1. Za informele się bierzesz?! Chryste Panie, świat się kończy! ;) A tak już całkiem serio - czekam z ogromną niecierpliwością, co też tam sobie umyśliłaś. Pozdrawiam! PS. Też tylko linki wstawiać umiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego się dowiesz jutro...najdalej pojutrze.
      A tak sobie myślałam o Tobie, kiedy pisałam to słowo na "I"

      Usuń
    2. No więc chyba niezbyt dobrze się kojarzę, ech... ;)

      Usuń
    3. Ależ bardzo dobrze - przecież nie tylko z "I"! Mój wierny Czytelniku. Mam nadzieję, że będziesz śledził moje działania i im kibicował. Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
    4. Możesz na mnie liczyć! :)

      Usuń
  2. Zapowiada się bardzo ciekawie, wszystko intrygująco brzmi.
    Kibicuję i kciuki trzymam, aby przyjemność pracy nad nowym projektem była równie wielka jak nad pachnącymi obrazami : ) (bo podglądanie to wszyscy wiedzą, że przyjemne jest!)
    emera

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc - chyba muszę zdradzić, że nowy projekt również będzie pachnący - tym razem zapachy moje.
      Dla mnie również to jest intrygujące - nie do końca wszystko wiem, ale tak właśnie ma być.

      Usuń