WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

środa, 19 czerwca 2013

Jutro pierwszy Krytyczny Czwartek, dziś wywiad w Tysiącu Kobiet

Już od dawna myślałam o tym, żeby w Brulionie uruchomić cykl cotygodniowych recenzji z wystaw.
A ponieważ za wizytę w Centrum Sztuki Współczesnej nie mam zamiaru płacić, więc padło na czwartki.
Jest jeszcze jeden powód - potrzebuję szkolenia w kwestii wykonania obiektu nowoczesnego.
W zasadzie sam zapach już mógłby wystarczyć, ale aż na taką mistyfikację mnie nie stać moralnie.

W każdym razie myślę i myślę, a to niedobrze, bo mam coraz lepsze pomysły (o ironio).

Żeby się zrelaksować, poszłam dziś do kina - i trafiłam na film, który śmiało mogę nazwać fascynującym, może nawet wybitnym. Kontrowersyjnym.
"Tylko Bóg Wybacza" z Ryanem Goslingiem.
Mroczny, pełen przemocy (więc nie powinnam go lubić), z nastrojem godnym Lyncha (uwielbiam), doskonała ścieżka muzyczna (Cliff Rodriguez) i reżyseria (Nicolas Winding Refn - prawdziwy artysta).


A do tego fenomenalna Kristin Scott Thomas w stylu Donatelli Versace.

Prosto z kina poprułam po Gustawa - dziś, wyobraźcie sobie, uczestniczył w pierwszej w swoim życiu przedszkolnej wycieczce. Kolejką wąskotorową. Na pytanie, co Mu się najbardziej podobało, odparł, że "pichnik" i "sikanie na tory".

Spotkała mnie też bardzo miła rzecz - Pani Emilia z Norwegii, klientka od piesków (w przyszłości również kotków i łąki), przysłała mi zdjęcie.
Pokazuje Presto jego portret.



A pan od Biegnącego Psa do wyrazów zadowolenia mailem załączył fotografię obrazu we wnętrzu



I jeszcze jedno miłe wydarzenie - Pani Anna Dolińska dziś właśnie wystartowała z przygotowywanym od miesięcy portalem dla kobiet - Tysiąc Kobiet, które spełniają swoje marzenia. Pochwalę się, że ze mną jako pierwszą przeprowadziła wywiad. Naprawdę bardzo się cieszę, pracowałyśmy nad nim długo.
Tysiąc Kobiet 
Ustaliłyśmy również, że nagrodą w konkursie "Gdybym nie musiała być w tym perfekcyjna" jest wykonany przeze mnie "portret" w stylu panienkowym.

Na koniec proszę Szanownych Czytelników o przesyłanie dobrej energii, bo być może jutro powstanie pierwszy projekt z kategorii nowoczesnego ODORYZMU.
No i można robić zdjęcia w świątyni sztuki - już zacieram ręce.
Krytyczny Czwartek w następnym wpisie!


2 komentarze:

  1. Wywiadu gratuluję, a za całe przedsięwzięcie trzymam kciuki, na pewno będzie tak jak trzeba - powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Co do przedsięwzięcia - każde wyjście jest dobre, tyle, że nie każde równie efektowne

      Usuń