WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

poniedziałek, 19 listopada 2012

Fashion Victims (FV) część 3

Zapraszam do lektury i oglądania.
Teksty - Futryk Pluszynski. Pisownia oryginalna.
Ilustracje - ja.

No to...

FV nr 1
Ficiałem dziś stwora co miał ten brzydki trzym
stwór miał ponadto legginsy, mukluki,
parkie z futrem
i kokardkie na czubku



FV nr 2
Bling-Bling pierściony miał srebrne, kolczyki miał kółka miedziane,
pasek miał z ćwiekami srebrnymi i srebrną klamrą
spodenki miał z czarnego połysku, taki atłas kakiś
na nóżkach najki srebrne z najkiem srebrnym
kurteczek czarny skórzany, spod kurteczka wystawał złoty ściągaczyk,
a i miało kolczyk paszczowy srebrny...
...i nad spodenkiem i paseczkiem połyskiwał kakiś jasnogranatowy atłasik, pewno majciochy
torba szara, połysk skóry, kółka spiżawe


FV nr 3
Spódnica dłuższa, w galaxy print,
kurteczka aviatar bez futra, kolor meblowy
rajtki czarne ryjana
kripery czarne,
kapelusz kolor misiowy ze wstążką czarną
co pod kurteczką - nie fiem - boczkiem był


I przepraszam za opóźnienie - północ minęła, nie zmieściłam się w poniedziałku.
Przez ostatnie dni mój organizm walczy z rozumem, chcąc zapaść w sen zimowy.
Wygląda jednak na to, ze nastąpił przełom i zaczynam przyjmować do wiadomości to, co widzę - czyli zapadające ciemności w okolicach trzeciej po południu.

Nawiasem mówiąc, pod wpływem faszynów zaczęłam rejestrować i taksować ofiary co do najdrobniejszych szczegółów - przedtem tak nie było.

Pozdrawiam serdecznie wszystkich przysypiających i oddalam się w noc (znaczy idę z psami) w oparach Odeura 71.

9 komentarzy:

  1. Mam dokładnie to samo Godz 16 i wszystko we mnie krzyczy, już ciemno, idź spać!!!! To wszystko potęguje jeszcze idiotyzm przesunięcia czasu.
    Faktycznie - zaczynam zauważać, że całość składa się z szczegółów ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie usypia zimno - od połowy października czuję nieodpartą potrzebę zaśnięcia .
      Takoż się zaczęłam uwaznie faszynwiktimom na ulicach przyglądać , ale chyba za mało się na faszynie znam , żeby je dostrzegać ;)

      Usuń
    2. U mnie do zimna, ciemności dokłada się jeszcze potrzeba wczesnego wstawania do przedszkola, a ponieważ nie zrezygnowałam z kładzenia się o 1.30, to potem jestem jak zombi

      Usuń
    3. Przesunięcie czasu jest beznadziejne, na dodatek odbieram je jako manipulację i gwałt na mojej naturze.
      Coś takiego powinno być głosowane w referendum.

      Usuń
    4. Dla mnie czasem naturalnym jest czas zimowy , cofanie zegara latem jest dla mnie brutalnym gwałtem i nie znoszę , wrrrrr. W ogóle zmiany czasu są bez sensu , człowiek głupieje a organizm wariuje .

      Usuń
    5. Myślałam, ze cofanie jest teraz, ale mogło mi się pomylić. Jestem osobą, która dopiero parę lata temu (przy okazji samodzielnych, nieudanych prób zrobienia kalendarza) odkryła, że lipiec i sierpień mają po 31 dni.

      Usuń
  2. Weszłam specjalnie pooglądać faszviktimy ;)
    Och, jak mi się podobają :love:
    Pozdrowienia serdeczne,
    tri

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję - mój ulubiony to ten z kokardką na czubku. Zawsze muszę opanowywać śmiech, kiedy je rysuję - według tekstu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne! Ale się uśmiałam :D

    Gdzieś mi umknął FV część 2 ;)

    OdpowiedzUsuń