WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

środa, 10 grudnia 2014

Wpis krótki, ale ciekawy

Więc - fanfary -
(chociaż nie, może jeszcze nie, bo jestem przed konsultacją ze Zleceniodawczynią)
- Wokalistka ma włosy.


Prawda, że wypiękniała.
Mam zamiar na dniach ją wykończyć - czekają inni.

Po pierwsze - przebieram już nogami, żeby na całego zająć się Duftartem do Aqua di Sale firmy Profumum Roma -  a teraz ta daaam! Niespodzianka!


Taaak... to się nazywa eksperyment.
Jedno mogę obiecać - może nie od razu będzie pięknie, ale na pewno ciekawie.

Interesująco również wygląda kompletowanie przeze mnie garderoby. Bazowe rzeczy już mam. Teraz czas na te intrygujące.
Korzystając z możliwości zwrotów z sklepie, nabyłam taką spódniczkę, czekając również, przy okazji, na komentarz męża.


Nie zawiódł mnie :
"Wygląda jak najbardziej trujące wodne ślimaki".
No lubię bardzo mojego W.
Nie żartuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz