WSZYSTKIE OBRAZY, KTÓRYCH NIE MALUJĘ NA ZAMÓWIENIE, SĄ NA SPRZEDAŻ

poniedziałek, 2 czerwca 2014

Womanity - zwrot akcji

Pisze do Was podekscytowana artystka - bowiem znowu odkrywam nowe środki wyrazu.
W dużej mierze wpływ ma niewątpliwie sam zapach.
No bo powiedzcie : świeże figi, kawior, sól (morska), sos chutney, ozdobione to wszystko nutkami żywicznymi i piekielnie mocne (choć nie tak mocne, jak wersja podstawowa edp). I na swój sposób transparentne.

No więc szokująca majtkowa różowość pierwotnego tła przebija spod spodu, ale nie dominuje.

Uwaga - wklejam


Ha! Teraz się dopiero zacznie!
Prawdopodobnie zwierzęta zostaną - ale inne, niż chciałam wczoraj.
Wszystko opowiem na końcu. Przy okazji premiery.

A teraz mogę legnąć sobie przy telewizorze, wyłapując w czasie reklam, podczas których nie chce mi się ruszyć, co bardziej kuriozalne/głupie/niezamierzenie śmieszne hasła.
Bo nie wiecie, że mamy z Wojtkiem taką zabawę - podajemy sobie slogan - druga osoba ma zgadnąć, do czego on jest.
-Wojtek, co może reklamować wyrażenie "Bądź ekstremalną wersją siebie"?
- Tusz do rzęs?
Zgadł!
Wciąż nie mogę się nadziwić.

13 komentarzy:

  1. A na łożu obok - pachnąca jeszcze żywicą nowa, drewniana taca. Na niej kryształowe salaterki z figami i kawiorem, lekko kontrastujące z rozsypaną podczas śniadania solą i serwetką powalaną sosem. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a to wszystko nagle znika, zmiecione słonawym podmuchem, jaki poprzedza słoną falę tsunami - i wszystko się zgadza! Bo dynamika to w tym zapachu podstawa.

      Usuń
  2. No i zaczyna mi się podobać:) Czekam co dalej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiedziałam, że tak będzie - po tamtym początku. Będzie...ciekawie

      Usuń
    2. Będzie...ciekawie, nie do końca przewidywalnie, nawet dla mnie. Będę się starała okiełznać...nie powiem, kogo

      Usuń
  3. Bardzo podoba mi się ta technika i i kolorystyka twoje duftarty sa super myślałaś żeby napisać do Muglera? moim zdaniem twórcy bądź wytwórcy powinni wiedzieć jakie cuda powstają pod wpływem inspiracji ich produktami.

    Pola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polu - i tu cieszę się potrójnie, Droga Klientko.
      Pisałam do Buxtona, Szulca, Tauera, Andrei Maack - nie było żadnego odzewu i straciłam zapał. Choć nie powinnam! To przecież różni ludzie.
      Ale Muglera to się boję...

      Usuń
    2. Hm moze on tylko bez majtek wyglada jak terminator :P

      Usuń
    3. Przypuszczam, że każdy kawałek jego ciała, z twarzą w szczególności, jest terminatorski. Nawet białe skarpetki i kuboty tego nie są w stanie zmienić.

      Usuń
  4. A mnie kolorystyka przypomina zupę jagodowa ze śmietaną , co absolutnie nie jest wadą , wręcz przeciwnie . Szalenie jestem ciekawa co dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na żywo nie przypomina :)
    Dalej będzie Egipt, Egipt i Egipt, a Womanity mam nadzieję pod koniec tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  6. Manfred bez majtek to było COŚ :D A co do reklam - nie rozumiem tej z przesłaniem "A czy ty też jesteś Nałęczowianką"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam...pytanie jakby retoryczne, chyba, że zadane w Nałęczowie, gdzie turystów jak mrówków.

      Usuń